Download Free Templates http://bigtheme.net/ Websites Templates

Ευρετήριο Άρθρου

12. ΡΥΘΜΙΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Το τουριστικό γραφείο και ο ταξιδιώτης δεσμεύονται να επιλύσουν με καλή πίστη κάθε διαφορά που μπορεί να προκύψει κατά την εκτέλεση της σύμβασης του οργανωμένου ταξιδιού. Σε περίπτωση αποτυχίας των σχετικών προσπαθειών τα μέρη δεσμεύονται να απευθυνθούν στην Επιτροπή Φιλικής Επίλυσης Διαφορών του HATTA και να ζητήσουν την μεσολάβηση της .Αν η φιλική επίλυση της διαφοράς δεν καταστεί δυνατή , αρμόδια είναι τα Δικαστήρια της Αθήνας.